Tisdag och höstkänning...

Go´eftermiddag... Nej ännu är jag inte helt knäpp... fniss.. Nu först är jag inne här på datorn..,ja, det är första gången för idag ..o ändå har jag varit hemma o inne hela dagen... Jag har fått gjort en hel del .. ja, för att vara jag... det går inte fort men det går framåt i allafall... Har grejat lite på altanen .. plockat i hop en del högsommargrejer .. som jag med hjälp av säcka kärran ska ställa undan .. sorterat ut lite tyger som ska kastas eller köras till Hjulet... (second hand)... Grejat lite mat i köket ..för kommande dagar ..tvättat ,men det gör ju sej självt ,.. sett på Hem till gården... och det bästa av allt ,cyklat på motionscykeln... Nu ska det bli att jag diskar av lite .. och dammsuger ... Sen blir det inget mera idag ... men ändå är jag otroligt nöjd med min dag.. Åskar verkar vilja vara hemma idag .. han har inte lämnat mej på hela tiden... vet inte vad det är som spökar för honom idag..Likadant var det inatt ..han var bara ute en timma åt gången... ... Får se imorgon vad jag gör ... Jag är så sugen på att sy igen.. men jag får nog göra lite nytta innan jag sätter igång med det ...Tycker det känns som hösten idag ute... det är skönt..Har inte fått gjort ngn bra lista på vad jag ska göra ännu .. skriver bara upp det jag kommer på .. sen ska det jag skrivit skrivas snyggt o i en naturlig ordning ... men det säger ju inte att jag ska gå i tur o ordning med att göra sakerrna .. men det som gäller köket ska ju stå undet "Köket"... Nu förstår Du kanske hur jag menar ... Nej nu har jag suttit läng nog .. fniss.. Ha en skön eftermiddag o kväll... Kram!

Kommentera här: