Regn o regn...men det behövs väl...

Go´eftermiddag, Hur mår Du? Här har det varit ovanligt bra i flera dagar men eftersom jag aldrig kan ta det lugnt när jag mår så där bra så idag är jag trött som sjutton.. Mår inte dåligt men är riktigt trött... Gårdagen var jag visserligen inte i farten .. men lite gjorde jag väl i allafall.. Sonen var hemma o vi hade det lite mysigt på lördags kvällen .. med go´mat.. Ja, han var så nyfiken på gulaschsoppan jag kokat .. o jösses vad han åt -.. I går åt vi skinkstek när han kommit hem från paddlingen...Jag förstår inte hur han kan äta sådana massor..fniss, Han är ju så himla smal...Men det är ju jätteroligt att han tycker om den maten jag lagar. Åskar är nog trött på hösten redan... sår dörren öppen är han inte ute långa stunder utan komme in o lägger sej i sängen... Här har regnat så stora delar av gärdet utan för fönstret ligger under vatten...så nu är det väl inte vattenbrist här i alla fall.. Nej nu ska jag försök komma igång lite igen.. Ha det gott,Kram...

Kommentera här: