Höstsol, helt underbart !

God morgon! Solen skiner o det blåser bara lite än så länge...Alltså ett härligt o fint väder i mina ögon... Igår åkte jag iväg till Ikea i Bäckebol... Hade samlat på mej en lång lista som skulle inhandlas..Mycket av det fick jag tag på..men mycket stuntade jag i att köpa..Kom på att det helt enkelt var onödiga saker ...Passade också på att kika in på Stoff o stil...o där blev det bara ett ett stycke fleecetyg.. Hade kunnar köpa mycket mera men dels har jag en hel del tyg som ligger o väntar på att bli sydda ochdels tyckte jag det var för dyra tyger för att köpa o lägga på hög.. Ska också snart åka till Skroten i Kinna och ev.. Göksäter.. Där är det definitivt mycket mera privärt att handla.. Idag blir det inget jobb framför symaskinen..Jag ska städa ..får se hur det går ..för kroppen kännss som ngn har varit uppe o hoppat på den... Ja, så blir det efter en dag ute ..men det struntar jag i..det var så otroligt skönt att vara ute bland folk ..o känna sej riktigt "rörlig för en gångs skull...Det värsta är väl att hälsens slemsäcksinflammation ökar...Svullnaden har nu brett ut sej på nästan halva foten... o det känns väl inte så där bra... Har i allafallätit mina värkpiller så nu ska väl snart det onda iallafall ha minskat... Åskar är inne efter sin morgonpromenad... Han hade igår när jag inte var hemma ... legat osovit på högeav rentvättade kläder ... inte påde kulörta plaggen uten på mina vita sjörtor o blusar...Alltså blir det en tur tilli tvättmaskinen ..innan de kommer att strykas... En liten protest kanske ...fniss... Nu får Du ha det så gott... o jag hoppas att Du får en härlig ofin dag...Kram!

Kommentera här: