- 4 grader grader i dag ...skönt!

Go förmiddag, Det ändrar sej fort .... nu är det bara -4 grader ... o Åskar går ut men bara i mina fotspår verkar det som... Det är grått o lite tråkigt väder .. men solen kan ju egentligen inte alltid skina även om jag nu önskar det... Jag blev lite eftertänksam igår när jag fick en kommentar från en person på facebook... Vad jag jag egentligen ville säga med mina inlägg?? Ja, vad vill jag säga.... ??? Måste vara ärlig mot Er...Egentligen skriver jag ju bara för min egen skull... det känns så otroligt bra o roligt ... men så blir jag ju mycket glad nu när det visar sej att flera tycker om det enkla jag skriver ...Då blir det mera liksom ett litet litet större innehåll i det hela för mej...Funderade på att göra en liten grupp... för den som ville läsa det jag skriver ... men tycker det skulle krångla till det alltför mycket ... Det är då lättare tycker jag för alla om de som inte vill läsa, scrollar förbi mitt inlägg... Det föreslog jag personen som skrev ..och hon tyckte det var en bra ide´...fniss... Jag tror hon har anmärkt förr..på det jag skrivit ..så tydligen vill hon läsa iallafall...Det är inte att jag tar illa upp för ngn säger ngt negativt .. det är i o för sej bra .. för jag tänker i allafall efter ..vad jag håller på med... ja, detta skrev jag som inlägg på Facebook... får se vad reaktionen blir på det ...men inte ska en person få mej att sluta när det faktiskt är många som skrivit att det tycker om det o väntar på nästa inlägg... Kan Du tänka dessa mina enkla ilägg är det ngn som längtar efter ... Det gör mej glad...
idag ska jag sysselsätta mej med strykning...inte världens roligaste precis...Sedan tänkte jag ta upp stickandet av sonens... slipover eller vad det heter nu för tiden... Det arbetet har legat nere ett år nu...drygt .... Han frågade efter den sist han var hemma ... o jag som trodde han glömt av den...fniss.. Så ha det nu så gott..i både stuga o koja... o var rädda om Er...Kram!.

Kommentera här: