En riktigt härlig lördagsmorgon!

God morgon , till denna vackra lördag...Ja, solen skiner och jag har just druckit mitt morgonkaffe sittandes ute på altanen... Jag trodde jag skulle få sällskap av Åskar ...men han försvann som en oljad blixt ut i naturen.. Ja, ngt annat var väl egentligen inte att vänta... då han gått i koppel nu igen ngr dagar ... Var ute med honom tidigt i morse ..men min häl värker som sjutton o lite till.. så jag bestämde mej för att låta honom gå själv... nu.. Gick inte att ta miste på vilken glädje det var för honom..att få bestämma själv vart han skulle... Jag tror att all denna tid som jag vistats ute i friska luften har gjort att jag blivit starkare i sinnet ... tyvärr så är det värken som sätter stopp för att röra på mej så mycket som jag vill...Men ska iallafall försöka flytta ut så mycket jag kan av det som går att fixa på altanen... kan nog ta o klippa ut mönster sitta o laga .. o lite andra grejer kan jag nog komma på att göra därute ... Har kollat på lite gamla spårlöst program den sista tiden... Känner en stor tacksamhet att jag har det så bra här... Tänk vad elände o vilka hemskheter en del får uppleva... Men där finns också en känsla av tacksamhet och en stor ödmjukhet inför de föräldrar som "ger bort" sina barn... Måste erkänna att jag tror inte jag skulle kunna göra det ...ge bort mitt barn...Jag har ju fått ett barn från en mamma i Sydkorea ... o gud vad tacksam jag är för detta barn som nu har blivit en man på fyllda 47 år... men fortfarande är min älskade unge... o det lär han förbli så länge jag lever ... Nej nu får dagen börja här med en go´dusch... Ha det nu så himla gott... Kram! Foto: Åskar tar sej en av alla otaliga pauser under promenaden..

Kommentera här: