Regn o kyla idag också men varmt inne....

Go´middag! Ingen dag där jag är på topp.. känner mej nedstämd... o den förbenade värken skulle jag vilja bli av med ... Inte ens värkpillren hjälper idag... Har i allafall varit o handlat lite ..bla.frukt ... som jag aldrig kan vara utan... Igår tänkte jag när jag satt här att jag får nog pröva att sätta på värmepumpen... och kan du tänka .. den satte igång precis som om den aldrig krånglat....Jag tror jag har ngn här som bestämmer vad som ska fungera eller inte...fniss..Ja, helt plötsligt var de 24 grader varmt inne o jag trodde jag skulle svettas bort ... nu är det alldeles lagom..o det är skönt....Ska inte göra ngt alls idag .. utan bara sy lite tror jag... eller sticka , de sista gångerna jag skrivit det har det inte blivit att jag gjort det ... risken finns att de blir likadant idag... ... *L* Åskar ,vat ju ut i morse på en kort runda... så har han legat inne o snarkat medans jag varit o handlat... men nu gick han ut i regnet igen... Jag är en riktig soffpotatis i dag... tycker de är så skönt att bara sitta här med en kopp kaffe... o göra inget.... nästan slumra till..Det är nog det grå kyliga vädret som inbjuder till att känna så...Jag skyller på det iallafall...Jag hoppas Du känner Dej pigg o att vädret är bättre hos Dej än det är här... KRAM! Foto: Min barndoms spargris... som finns kvar fast nu är den helt tom...

Kommentera här: