Sommar igen!

God morgon! ute är det dimmigt o grått men 10 grader varmt ..Åskar ute på sin morgonpromenad... Jo , här kommer ett litet livstecken från mej... Det har hänt lite under de senaste dagarna ..sonens pappa ..mitt ex sedan-83 ..vi var gifta i 16 år har dött..och jag vill ju ställa upp för sonen... idag kommer sonen hem till mej..men det har varit många o långa telefonsamtal under de sista dagarna.. ..Det är konstigt att det känns så pass mycket trots att vi varit skilda sedan -83.. Igår var det ett underbart väder .. försökte greja lite men mina onda ben satte stopp för det mesta jag tänkte göra .. men saker o ting fungerar bara jag tar det lugnt .. o tar lite i taget ... Vem trodde i sin ungdom att man skulle bli så här skröplig på gamla dar ... Fanns inte ens i min vildaste fantasi..fniss.. Nu önskar jag er alla en tr
evlig vecka .med värme o sol...Kommer inte att skriva på ett par dagar ... Ha det gott.. Kram! Foto: Har träffat två underbara små hundar.. Doris o Sally..

Kommentera här: