Vädrets makter hade bestämt snö idag!

Ja, det har vräkt ner massor av den varan under dagen...Egentligen borde jag gå ut o sopa av bilen så det inte blir så mycket i morgon när jag ska iväg till vårdcentralen .. Det ska ju komma mera snö i natt o i morgon,, Men jag vet inte om jag gör det ... Är så jäkla trött... ... Nu har jag börjat att virka på en pläd... kanske blir det ett sängöverkast ... men då får jag nog köpa mera garn .. Nu är det bara restgarner i acryl , jag virkar av . Älskar att handarbeta .. tänk om man kunde strunta i allt annat och bara få greja med sådant man tycker om...men då kanske det inte vore så roligt ...Nu är det ju liksom en liten "belöning" till mej själv...när jag sätter mej med virket tex.. Har lovat mej En stunds handarbete varje dag.. Tror att det blir väldigt bra,. Så här ser början ut på min pläd.

Kommentera här: