En riktigt härlig dag!!

Solen sken tidgiare i dag och det var verkligen lockande att ta på sej kläderna för en promenad ... MEN promenera här ute där jag bor är inte så lustigt... Iallafall inte när promenade inte kan bli så lång... Ja, än är jag matt o konstig... trött i kroppen helt enkelt... Nolhaga parken ligger ju Alingsås o dit är det inte långt... och då får man också se en massa människor när dagen är som den är idag.. Sagt o gjort , kom ner till sjön Mjörn och tänkte ta en liten promenad ,dels åt "Playa Mjörn" badplatsen.. o sedan en tur åt andra hållet mot "fågeltornet" .. men kom inte fram till fågeltornet då benen började "dumma" sej... De ville inte vara med längre och den där otäcka känslan att de försvinner under mej ... kom... så jag vände o tog mej till bilen igen...Men jag hade iallafall varit ute på en mindre promenad och jag var väldigt nöjd med det ... Alltså lite är bättre än inget .. Tänkte att om jag skrev lite om ngr av mina hobbies här ..så kanske jag kommer igång med ngt sådant också... Det vore både roligt o bra ... Just detta att sy o virka eller sticka... det längtar jag efter dagligen ... men kommer aldrig igång... Idag har Åskar inte varit på humör ... han är nog lite irriterad på mej ... Det är faktiskt inte alltid jag gör som han vill...fniss... och idag är tydligen en sådan dag .. Nu ska det bli lite mat här hos mej... men jag tar nog bara en smörgås .. Har absolut ingen lust att laga ngt .. Ha en riktigt skön kväll... Kram!
Dessa fötter knallade runt i Nolhaga..

Kommentera här: