Vattengympan har äntligen...

börjat... det var så skönt att äntligen få doppa sej i varmt vatten ... ja, det är för oss som har ont i kroppen ... och värmen i vattnet gör det ändå bättre... Lika roligt var det att träffa alla som är med i gruppen... vi har nu gått ett antal terminer ihop och till denna terminen fick vi tolv gånger ..... och det är vi glada över allihop. Är välförtjänt trött nu.. ska lägga mej på soffan o inte göra ett smack mer idag... jo, kanske lite mat ... det behöver jag ju... egentligen skulle jag dra in på ngt i matväg ..."syndade" med choklad..när jag åkte hem... I morgon hoppas jag att jag inte har så ont i kroppen för jag har planer på att greja här då ..och allt blir ju mycket lättare om jag inte har ont. F
 
Försöker få klippt klorna på Åskar... men inte då han vägrar helt o drar in dem så jag inte kommer åt  och skulle jag komma åt så biter han till mej... jag vet inte vad jag ska hitta på för att få honom stilla när jag klipper. Nej lite mat nu så blir jag helt nöjd.. Ha en härluig kväll...Kram!
 
1 amanda:

skriven

Du måste nog ta Åskar till veterinären som kan göra en klippning, dem är ju vana för alla slags temperamentiska katter.

Ät du choklad, det är inget synd, hahaha...det är faktiskt hälsosamt att äta mörk choklad, bra på huden och humöret, har jag läst !
Jag äter varje dag godis och choklad, speciellt när jag slöar framför tv:n !

Min make går på vattengympa en gång i veckan. Men inte jag. Han tillhör hjärt/lung, föreningen.

Önskar att du mår bra idag, och är på gott humör !!
Kram vännen !

Kommentera här: