Hösten är här!

Ja, det är den verkligen...kyligt som bara den är det te trots att solen har varit framme o värmt nästan hela dagen...Har ingen ork till att göra ngn ting... att det blir så är jag ju van vid men lika svårt att acceptera det har jag varje gång... Igår var Åskar i slagsmål ...det var länge sedan nu och jag trodde att katten som han slogs med förr var borta ... men ur ett stort grått jordmoln anade jag en röd katt och så min grå Åskar... jösses vad de vrålade ... Var ute o försökte sära på dem men de struntade fullständigt i mej o for iväg som oljade blixtar... den röda katten först o efter kom Åskar.Ingen större skada på Åskar mer än ngr små ofarliga blessyrer och ett förlorat halsband... Den andra katten fick jag inte tag på trots att jag letade.. Ville ju gärna veta om den var skadad .. och om den behövde hjälp. Idag har Åskar inte varit ute mycket ...inbillar mej att han är rädd för den andra katten... Önskar Dej en riktigt skön lördagskväll.... Foto: Åskar.

Kommentera här: