Här är varannandags väder ...

Ja , idag är det riktigt fint väder här hos mej...-5 grader o lite rimfrost överallt... o så solen som kommer "krypande " bakom grantopparna.. ,så himla vackert ..
Tänk att vakna utan att må illa..ja, det gjorde jag i dag .. o vad skönt det är.. vet inte när det hände senast... men jag ska göra en datortomografi på mina njurar till torsdag ..för att se om det kan vara från njurarna som illamåendet kommer... Hjärtat var detialafall inte ngt farligt med tydligen .. fick svar att under det dygnet jag gick med den där mätaren påmej , hade jag oregelbundenn hjärtverksamhet men det var inge farligt .. och detta var ju otroligt skönt.. men det är fruktansvärt obehagligt att som för ett par dagar sedan då jag hade hjärtklappning i hela två dagar .. just nu är det bara då o då..iallafall och det får gå---
Liten Åskar sover i min säng efter att ha varit utei flera omgångar i natt.. Han ligger där som den där pälsmössan i reklamen som veterrinären trodde var e katt mrd hjärtstille stånd...fniss.... Ibland finns det riktigt rolig reklam...
Kanse ska ag baa idag .. mitt gda lantbröd som alla gillar -- Tänkte baka ngr sådana bröd så jag har till jul.. själv har jag slutat äta det då jag inte ska äta smörgås överhuvud taget.. men kanske blir det ngt litet undantag just på julaftonen...
Ha nu en underbar tisdag ..vännen... Kram!
 

Kommentera här: