Oj vad tiden springer iväg,,,,,

Sitter på altanen,solen skiner inte,molnen är så täta att den blå himlen inte visar sej. Men det är otroligt skön temperatur. 
Prins Åskar kom hem nu, ja min lille kisse. Han kom hem 23.30 i natt. Väckte mej kl:2 för då ville han ut igen. Jag har nog skämt bort honom en hel del....det måste jag erkänna. Jakvaknar varannan timma o kollar om han är uanför huset. Det är ju inte alls konstigt att jag är trött på morgonen. Tur att jag är pensionär.  
Nu kommer snart min son hit . Han började sin semester i torsdags.
Har inte träffat honom på ett tag så det ska bli jätteroligt när han dyker upp.  
Tur att det inte är riktigt så varmt idag som det var igår...för idag ska jag städa....  lika bra att sätta igång.. så ha detnu så gott.....Kram!
 
 
 

Kommentera här: