Lördag o det känns som söndag....

 
Go´middag, solen skiner på oss här mitt ute på landet... men jag går inte ut inte heller gör min lille prins Åskar det... Prinsen ligger i sin stol o sover och jag har stukit så gott som hela förmiddagen... har snart arbetat igenom hela min hög av rena klader o lite annat smått o gott... 
Huvudet känns som om det vore fyllt med bomull i dag... liksom flyter bara omkring ,känns jäkligt obehagligt... 
Tänk att det är första oktober ... snart jul!! Ska så smått börja med att göra en höststädning... Brukar alltid börja i början av oktober att städa skåp o lådor... och sedan fortsätter jag med rummen.. o så brukar jag vara klar till jul i bästa fall... Gör inte så mycket varje dag .. men det är så härligt med det som blir gjort ... Känner mej verkligen nöjd efter varje sak ... 
Fortfarande sitter massor av löv kvar på träden o gröna är de också även om det finns en del gula ... så lyser det mest grönt... 
Ska planera för en jul med LCHF mat ... passar bra nu när jag ska tänka på min diabetes... behöver ju inte äta det allra fetaste .... fniss... 
Har också bestämt att jag ska försöka sluta med värktabletterna ... tycker jag har blivit mycket bättre ... alltså mindre värk o det är underbart... Bara ta dem när det blir för jäkligt ...  
 
Jösses vilken röra i det jag skrivit ..fniss... men det speglar mej idag... Slutar med att önsk dEj en ritigt härlig helg !  Kram!
1 Lena :

skriven

fint du gjort i lådan :)

Kommentera här: