Nu är hösten här ...

regnet bara öser ner o det blåser rejält... MEN det är +16 grader varmt!!  
Prins Åskar sover efter att ha vart ute två runder under natten... o i natt slängde han inte ner grejer från hyllorna här utan satt snällt o jamade bredvid min säng... 
Har mått skit ett tag ...därför har jag inte skrivit här inne .. mår inte bra ännu men mår ngt bättre iallafall.. Har varit hos läkaren o de har satt igång en utredning ... och det känns skönt .. Bättre att få reda på vad det är än att gå så här ... 
 
Idag hämtar sonen ut sin splitter nya bil... Han var så glad när jag pratade med honom igår kväll... Funderar faktiskt på att ringa honm ..men han kanske inte har fått den ännu .. Han skulle vaa på bilfirman kl:9...men man vet ju aldrig hur lång tid sådant tar ... 
 
Gjorde en liten äpplepaj igår för att kolla vad jag kan äta ... o he´rre jösses vad blodsockret stack iväg upp... så det får inte bli ofta jag äter sådant .. men ngn gång ibland om jag till vardags håller mej till bra mat... så kan det väl vara tillåtet ... Vad jag förstår går det fort ner igen... 
Nej nu ska jag städa av i mitt lilla kök...innan "Hem till gården "börjar ... Jag önskar att Du får en sådan där härligt myNej, H.  sig dag ,kanske med tända små ljus lite här o där ... Själv jag inte ha det för är livrädd när prins Åskar går runt här .. tänk om det tar eld i hans svans en gång till!!..Det vill jag inte vara med om och då kanske det inte går så bra som förra gången.. Då stod jag o skälade potatis och var våt om händerna  då dåvarande  sambo satt på gasplattorna utan att jag visste om det... Jag stod med ryggen åt dem...Här kommer den!  Kramen!
 
 

Kommentera här: