Lördagen ..hittade solen ngnstans...

och det känns underbart ... Men det blåser ganska mycket här ... men just det börjar jag ju bli van med nu efter drygt 5 år här ute på landet.
Åskar , kissen min, gillar också sådant här väder .. han är ute sedan en bra stund ... och letar väl efter ngn liten kompis ... en kattkompis vill han nog inte ha .. för så fort det koommer en annan katt i närheten .. så verkar det bli slagsmål... Det är väl ngr små kryp eller en liten mus som skulle kunna få bli kompis till honom.. ,fniss... 
Själv mår jag både fysiskt o psykiskt mycket bättre när det är sådant här väder .. när regnet hänger i luften eller då det öser ner ..känner jag mej så tung... o ledsen... ja , så är det nog för de flesta av oss människor att vi blir påverkade av väderleken.. 
Hoppas på att sommaren blir lång o lagom varm... med lagom regn o sv... 
L'ängtar efter att få bada i havet... är inte lika förtjusti att bada i insjöar... även om jag har hur många som helst , nästan , att välja på där jag bor... 
Nu ska dagen börja här med en dusch... o sedan blir det lite av varje under dagen... O jag hoppas att också Du får en en fin o underrbar dag ...Kram!
 

Kommentera här: