Sista dagen på 2017!

Ja, så fort som detta året försvunnit ..trots att sorliga saker inträffat... inte bara sorgliga saker .. men just nu så är det dem jag tänker på ... Janne ,tex..som inte får uppleva detta årsskifte... Han dog den 17 dec... precis nerkommen till Santa Pola i Spanien..men jag är tänker ändå lite positivt på det ..för han fick iallafall avsluta sina dagar på ett ställe han älskade .. Nu är det bara till att suga i sej att det nya året börjör ...och jag ska baske mej göra det så bra jag kan... se poitivt pådet .. och försöka låta glädje fylla det .. Har just avslutat ngr underbara dagar med sonen här o även en fd,. svägerska som jag inte sett på säkert 35 år... jo ngr timmar i somras då vi ,sonen o jag var i Varberg o hälsade på henne där. Nu har vi planerat att vi ska ses i sommar... o det ska bli så härligt o roligt .... Slutar mina rader idag med att önska ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!!!

Kommentera här: