Ja, så har det då hänt igen...

Detta hemska  ,denna gång i London...  Vilka är de ?, de, som blir sådana här monster som kan utföra sådana här gärningar.
Kan vi ngnsin få svar på detta? Kan vi stoppa dem ?  Vi måste det på ngt sätt .. men hur då?  Genom att inte visa rädsla , nej det räcker inte .. Men jag vet inte hur.. Kanske med att vi visar att vi bryr oss om varandra .. vi som har vanliga känslor och normala hjärnor.. nej jag vet inte hur..
 
Ja, så åter till min lilla oas och mitt lilla paradis ute på landet .. En skön o trygg miljö ... förhoppningsvis.
Himlen är grå av tjocka tung moln idag .. ja , det skulle ju bli regn .. Jag förberedde altanen igår för regnet .. Tänkte att denna gången ska inte alla mina blomkrukor dränkas i vatten... o så  åkte de in intill husväggen o så blev golvytan tom .. tänkte då passa på att skura resten av altangolvet.. 
Åskar ,kissen min,gick ut klockan 4 i morse , sen har han varit inne oätit två gånger men har så jädrans bråttom ut igen , sista gången tänkte jag att han kunde stanna inne en stund o kanske sova .. men herre min je...vilket jamande det blev , så det var bara att släppa ut det lilla livet igen..
 
Idag ska jag inte göra som igår.. Jag gjorde ingenting alls på hela dagen... o jösses vilken tråkig dag jag hade o det berodde helt på mej själv o min oföretagsamhet.... Inga storverk kommer jag att sätta händerna i men sysslolös ska jag inte gå..fniss.. Det finns ju allgid att plocka med om jag bara vill ... 
Nej nu ska dagen få ta sin början här hos mej .. så jag önskar Dej en skön dag trots moln o kanske regn .... KRAM!
 

Kommentera här: