Nu får regnandet sluta!!

Ja, det har regnat i natt igen och fortfarande hänger regnet i luften.. Kan man bli annat än less på det ...? Men idag ska jag försöka strunta i det .. och i sakta mak börja försöka fungera igen.. Efter gårdagens sängläge mådde jag oförskämt bra i morse .. men rätt som det var slog huvudvärken till... Den kommer o går tydligen ..för stundtals är den borta... Det hör till saken att jag nu för tiden mycket s'ällan har huvudvärk ..och blir lätt förskräckt ..då jag förr hade daglig huvudvärk i många år Och det var en hemsk period i mitt liv... Inte sjutton vill jag känna av mitt huvud så igen... Ne jag ska ta det lugnt idag , att bara göra det som jag hinner utan att stressa.. så hoppas jag kunna hålla skallen i schack... Ser en liten ljusare strimma på himlen ,ja , i horisonten... så kanske ,kanske blir det bättre väder ... i så fall kommer jag att njuta som bara den.. Min lille Åskar gav upp, han gick ut o in nu på morgonen ..lika våt varje gång han kom in ... men sista gången gick han o la sej min säng... Han längtar nog efter solen han också... Sonen kommer hem hit på lördag kväll sover över tills söndagen då han ut o öva i sin nyinköpta kajak... i sjön Anten... Hade tänkt att jag kunde åka med ut till sjön... Bara för att komma ut lite ..men han ville inte ha ngn sittande o kollande på honom..så sa han ... så jag får väl snällt stanna hemma eller åka ngn annan stans att njuta av naturen.. Nu önskar jag dej en riktigt skön dag ... och hoppas givetvis att Du har bättre väder där du befinner dej... Kram!

Kommentera här: