Det tar sej,,,,

varmare idag ...hela 6 grader !!!  Kanske den goá värmen snart återvänder ..och det hoppas jag verkligen...
Min energi som jag haft då det var varmt o solsken den är som bortblåst... o hoppet att den ska komma tillbaka med solen ..det har jag i allafall kvar... 
Igår hade folk sett en varg här i stan... en varg på ett industriområde på vägen ut till där Åsar o jag bor... Så i natt fick han inte gå ut.. Jag vet ju inte om vargar äter eller gör illa små katter ... men jag tog det säkra före det osäkra o höll honom inne o faktiskt utan protester från honom...
Det jag inte tycker om är när folk kör i bil efter o filmar djur ,i detta fallet vargen... Visst var han jättevacker ..att se .. men stackars djur som blir förföljt av en bil med ljus på..i mörkret..,,
Men nu är Åskar ute ... 
I dag måste jag få gjort en massa måsten ...utan energi ..hur det nu ska kunna ske ... men som sagt det måste göras .. sådet är väl lika gott att försöka komma igång med en gång.. --- Ha det nu riktigt gott... Kram... 
 

Kommentera här: