En krånglande dator....

är vad jag har i nu läget... Har återställt den men den är inte helt bra.. Saken är ju den, jag har ju inte hela dagen på mej att sitta här ..fniss även om jag tycker om att skriva lite över allt... Har i allafall efter att ha strukit en stor tvätt bestämt mej att börja klippa till lite grejer som jag kan sy då jag fått opererat mina ögon... vilket jag hoppas ska ske snart .. Ska in på undersökning inför operationen.. och undersökningen sker den 21 /9 ,så det närmar sej med stormsteg ..fniss.. har väl väntat på detta i snart två år,... Här är ett litet exempel på mitt foto ,vad som jag bland annat kommer att sy... Det är små söta kassar för barnen att ha när de ska gå o handla..med föräldrarna till ex.
Nu ska jag alltså börja rota i ngt av tygskåpen... men först en liten sen lunch.. Ha det gott .Kram!

Kommentera här: