Solsken över nejden...

igen! Igår regnade det hela dagen... Efter ett antal dagar med intensiv huvudvärk .. tog mina vå systrar och jag en tur ut i omgivningen ... Målet var egentligen Göksäter på Orust men vi hamnade både där o ch i Ellös, Uddevalla ,Trollhättan o Vänersborg..... Vi hade en jättemysig dag och när jag kom hem mötte mej en glad Åskar... min lilla fyrbening hade inte velat gå ut innan jag åkte på morgonen .. så där låg han o sov hela dagen... Jag som trodde han skulle vara ute hela natten i natt .. han var bara ute ca 1 timma sen kom han in o låg så nära mej han kunde under kvällen... Inget onödigt inhandlades ... Jo, kanske ... men det var billigt och jag kommer att sy en t.shirt o trosor senare ... Det var stuvbitar av tyger och gick på 70 kr tillsammans o då får jag 2 partrosor och en t-shirt. Det blir ju bra till slut. Det regnade hela dagen men det märkte vi knappt så roligt hade vi det... Idag är det städdag här ... så den ena dage tar ut den den andra ... tycker nämligen inte att det är så roligt att städa nu för tiden... men det är ett nödvändigt ont ,brukar jag säga ... Önskar Dej nu en underbar fredag ... o jag hoppas solen skiner hos Dej också.... För det gör den här hos mej... Kram!
Foto: En mossram som min syster Birgitta Dahlstrand har tillverkat .. Jag tycker den är så vacker ...
1 veckomagasinet anne von porat:

skriven

Vacker bild på buketten

Svar: Tusen tack ... ja, min syster är helt fantastiskt duktig på det mesta och hon gör allt hon skapar så otroligt noggrant... Välkommen tillbaks ... Kram!
Elle

Kommentera här: