Uj,uj, för detta höstväder......

Visst tycker jag om våra fyra årstider .... men hösten när dem är som den är nu ...tycker jag är lite jobbig...om jag ska vara helt ärlig.. Tror det beror på att jag inte kan fixa ngt av det jag brukar när hösten kommer med detta gråväder .. Så länge jag inte får gjort mina starroperationer kommer dagarna att innehålla plock o städning o lite större saker .. Symaskinen måste vänta .. då jag inte ser att trä nålen... o inte har ngn som kan trå den....fniss... läsa går inte ... Nej nu får jag sluta gnälla o tänka på hur skönt det blir när ögonen är fixade ..Under tiden njuter jag t de fina saker som produceras på alla pysselsidor,,och det underbara som min syster tillverkar... Min bil är inlämnad på verkstad .. den vill inte start efter att jag kört en bit...stannat o ska ska starta igen... Inte för det gör så mycket nu ..kör bara när jag helt enkelt måste .. eftersom synen inte är så bra nu... Klarar att köra korta sträckor så inte ögonen blir trötta .. då vill jag inte köra ... det finns ju människor överallt.. o dem är jag rädd om...
Foto: Inte påsk nu ...men jag blir så glad av dessa små virkade hönsen.. som min syster virkat ... så jag måste bara få visa dem...Kanske kan glädja ngn annan också.

Kommentera här: