Torsdag , med riktigt svenskt väder....

Hej! i det underbara vädret ..Ja, jag tycker faktiskt så ..Det blåser, i bland kommer lite regn droppar ibland tittar lilla solen fram ,Inte lång stund men den finns där iallafall.. Har varit och fått fotvård idag .. Inte så skönt som det brukar ... Det värker nämligen i fötterna o så min jäkla häl..fniss..Var ju ute o träffade lite vänner från Västergötlands vänskapsring i går... Vi blev om vanligt bara fyra ..men det var två nya tjejer med .. o de var jättetrevliga...Körde drygt 20 mil..i går ,kanske lite väl långt för denna kroppen ,,, för det känns verkligen av idag .. men det gör inget för jag hade så trevligt o då tar jag gärna den smällen med lite värk .. Nu ska jag röja av i köket ..för det finns lite katthår ,ja, tussar överallt i köket ..Åskar har ju varit mycket inne nu när jag varit ute faktiskt varje dag denna vecka... o faktum är att han fäller rejält just nu....Hårtussarna ligger nog på flera ställen än i köket är jag rädd...Nä, inte heller det gör ngt ..för jag älskar den lille kraken över allt annat här ... Ha det nu riktigt bra resten av dagen ..så får Du en kram att gotta DEj med om Du vill ha den ,vill säga ,annars struntar Du bara i den...Kram!

Kommentera här: