Snart är det vår !!!

God morgon! Solen skiner o allt känns ok... Jag förväntar mej att göra nya "storverk" ( i mina egna ögon) idag...fniss... Lite seg inmorse ,därför är det inte ngn brådska att sätta igång men jag känner att jag vill passa på när jag mår så här bra... Har just släppt in hjärtat mitt... som varit ute på en lång morgonpromenad... Han var lite sur när jag öppnade dörren , hade nog fått väntat en bra stund..Men nu sussar han på övervånngen så gott i Jannes stol.. Tänk vad skönt dagarna försvinner fort, vi närmar oss den underbara våren... Kan inte låta bli att planera inför den...visst den kommer inte att bli sej lik i år ..Janne kommer ju inte att vara här ...Många undrar nog hur jag kan sakna en peron så ,som "bara" var en god vän... men som jag skrivit förr ,var han som en bror för mej .. o bröder kan man ju sakna otroligt ,otroligt mycket .. o sen att vi hade en vardag ihop..på det sätt att vi träffades varje dag i ur o skur ,åt ofta tillsammans ,fikade varje dag tillsammans ..osv... så inte är det kostigt , tycker jag. Men i vilket fall som helst så ska det bli underbart med vår o sommar..Nej nu mulnar det på , men det är bara utomhus .. sådet klarar vi väl av , eller hur... Ha nu en riktigt skön dag ...Kram! Foto: Åskars syster Era....

Kommentera här: