Söndagsmorgon!

God morgon! Åskar väckte mej vid halv 3 o ville ut.. Han kommer snabt in i de gamla vanorna..fniss.. Kom in gjorde han efter drygt en timma..men nu är han ute igen..Det är bara -2 grader men när det är så här grått ute som det är just nu så känns det betydligt kallare .. än om det varit ljust o fint... tycker iallafall jag.. Så nog tar det en stund innan jag går ut.. Denna vecka som kommer är full av "måsten" har en massa bokade tider som jag måste passa.. Det är bra ,då kanske jag kommer igång och alltid nyttigt att träffa människor.. Jag känner att det behövs nu..även om jag inte är så pigg på det..Måste också ut o köpa mej ett par svarta långbyxor till begravningen.. Lika bra att köpa , för att sy då känner jag det som om det jagar mej... även om jag älskar att sy..Jag vill kunna njuta vid symaskinen.. Har inte sett så mycket vilda djur här där jag bor d
enna vinter... Här har alltid kommit fram en massa djur i trädgården.. men det enda jag sett är småfåglar men dem matar jag ju.. Beror väl på att de kanske hittat sin mat på mera oobefolkade ställen nu när det inte varit snö som täckt marken.. Annars tycker jag det är en av de fina sakerna med att bo ute på landet.. Det livet som man sällan får se i stan..även om staden är liten som just Alingsås. Nej nu kallar duschen på mej.. så ha en skön söndag..kram! Foto: Så såg det ut när Åskar o jag var ute på den dagliga promenaden efter hans operation... Så du förstår det tog sin lilla tid att gå den drygt en km långa promenaden....

Kommentera här: