Ytterligare en varm o go´sommardag...

God morgon! Sitter i lugnet på altanen o försöker vakna...Åskar har hela tiden suttit på bordet också men gick precis ner härifrån.. Kommer inte att vara inne på datorn så mycket denna veckan... Ska pröva att slita mej lite från den så jag får gjort lite mera vid symaskinen..fniss..Det är en varm dag och jag ska köra Gunilla,min lillasyster till tandläkaren..o så hoppas jag att jag får gjort lite här hemma också. Kan väl i ärlighetens namn säga att jag latat mej lite den sista tiden.. inte gjort merän det allra nödvändigaste .. o så lite roligt framför symaskinen... I går kväll tog mina GB slut pådatorn... var bara till att köpa flera .. men jag vet inte om det räcker kanske måste jag köpa en gång till... Hade haft 20 GB i rabatt.. i två år men tänkte inte på att de två åren tagit slut i denna månaden ... så istället för 100 GB hade jag nu bara 80... Jag ser ju väldigt mycket på TVplay ..eftersom jag bara har "skogstv" som min väninna kallar det ..1,2,4, o 6an.. Men snart har vi väl fiber och då ska väl inte detta problem uppstå.Hoppas jag i allafall. Det där med att vakna känns avlägset idag ...varför vet jag inte ... ögonen går i kors här...Ska jag skylla på värmen , tro, eller är det ngt annat ... Nu börjar min gamla spis ge upp... Sonen har sagt länge att han ska köpa ny spis ..men jag har tyckt det varit onödigt .. men nu ser det nästan ut som om han får sin vilja igenom...fniss..Jag har tyckt att han kan vänta tills han flyttar hit ut o byter ut köket ... så allt blir nytt.. Nej, mina goá vänner ...Ha nu en riktigt fint dag ... Kram o var rädda on Er... Foto: Otto o lilla Jessy..för ett antal år sedan... Nu finns ju inte Otto och var Jessy håller hus det vet jag inte heller .

Kommentera här: