Solig torsdagsmorgon!

God morgon! En klar o vacker morgon utanför fönstren...Det är härligt när dagen börjar så... Lite kyligare är det dock.. men vad gör det ? Nja inte så mycket ,men min lilla jordgubbe som är halvröd vill ju ha det lite varmare så den orkar mogna , förstås...Foto på den kommer i ett senare inlägg.. Det ligger kvar i telefonen... Idag ska bilen få vinterfötter ... Visst känns det knasigt att sätt på dem i detta vädret ... men jag vill inte bli så sen som förra året ...Då han det vara halt ett bra tag innan de rejäla fötterna kom på... Denna hektiska tid, fniss... ja, för mej har den varit det ...Tänker tillbaka på för ett tiotal år sedan vad jag orkade med både att stressa o få gjort en massa...o nu orkar jag inte ha en händelse utanför hemmet varje dag i 14 dagar ... är alldeles slut ...känns det som... Men se ,,, får jag bara vilat mej är jag tillbaka på spåret igen...Hade tänkt ta det jättelugnt i helgen men det blir inte som jag tänkt ..för sonen o hans kusin kommer hit åtminstonne en dag i helgen.. Men de får ju sköta sej själva ... faktiskt ,fniss..Känner mej otroligt glad över att solen visar sej...Bara att den gör det gör att allt känns s¨å jäkla bra ...Tycker inte Du det också..?Min lille vapendragare sover i sin stol...Han fick vara ute lite längre i natt för jag sov så gott...o ovanligt länge ... Men det går ingen nöd på honom ..där han ligger ute på trappen vid grovköket ...Ha det nu riktigt gott i solskenet .., ja, jag hoppas Du har solen hos Dej också....för det är så underbart ,ju...Ta de´lugnto var rädd om Dej! Kram! Foto:Otto ,Åskars bror ...Gå o handla utan att bli uppmärksammad ... går ju inte alls... Han älskade att sova på dramaten .. ibland i den också...

Kommentera här: