Sitter ute på altanen o skriver ....

God morgon! Några små rader från mej ...ska komma här ...Har inte varit på skrivar humör den sista tiden. Är inte det idag heller om sanningen ska fram...Men jag blir ju trött o får ont så fort jag gjort ngt som jag tycker om... Var ju på en underbart trevlig kräft skiva .. i lördags- söndags .. De tio milen jag körde på lördagen och de tio milen hem blev tydligen lite för mycket ...Idag står det läkarbesök på agendan.... Igår hände ngt stort ,fniss... Läkaren från Borås lasarett ringde ... Han skulle hört av sej i Februari!!!!!! Nu hade jag ringt 4 gånger .. för att få medeciner ... o nuefter fjärde gången fickjag prata med en otroligt trevlig sjuksköterska ..som personligen skulle leta reda på honom... o det hade hon tydligen gjort..fniss...för han ringde knappt en timma senare ...Det visade sej at jag omedelbart skulle sluta med 4 sorters mediciner !!!!! o att jag sedan skulle ta prover nästa vecka ...o så skulle han ringa sedan ...fniss... Får se om han gör det... Sitter faktiskt ute o skriver ... det är jättemulet men skönt o en alldeles lagom temperatur...Åskar är på promenad...så allt är som det ska... Ha nuen riktigt skön onsdag.. Kram från mej o Åskar hälsar Mjauuu...

Kommentera här: