En underbar morgon med SOL!!!

God morgon mina kära vänner ..... Vaknade till en underbar vackert solig morgon... med 2,5 minus grader ... Det är banne mej inte ofta jag kan säga det... Åskar kom precis in efter sin morgonpromenad...o så har vi haft vår lilla kelstund innan han tog vägen över soffbordet till sin stol... Det här är fjärde dagen utan värktabletter ...Jag var tvungen att sluta med dem för jag hostade o hostade mera o mera .. o jag känner att jag inte tål dem... vilket läkaren protesterar emot ...men just så är det ... Tror inte jag har hostat mer än ett par gånger i natt... de två första dagarna utan värkisar värkte det som fan i hela kroppen....idag har jag ont bara på de ställen som jag vet är förslitna...och är när jag rör mej. Absolut inte i mina fingrar där de små "kulorna" på fingrarna finns .. men jag känner inte av dem...Får se om det här en känsla som håller i sej... o Det är så skönt att kunna andas mycket lättare... Det känns i allafall mycket bra...och jag suger i mej allt det positiva...med glädje...Så får vi se hur länge det varar...men jag är då verkligen glad för varje dag som känns så här. Jag hoppas innerligt att Du har det bra... o då solen skiner tycker jag att man blir så glad... Måste börja äta lite ordentligt igen... Har liksom inte ätit ordentliga måltider ... bara tagit det som finns till hand ... o det är inte bra.. Nästa tisdag startar vattengympan igen och det ska bli underbart ...Både att få gympa o träffa alla kompisar jag fått genom detta.. Tycker det känns bra att ha ngt återkommande inplanerat i min lilla värld. Nu ska jag avsluta mina små reflekteringar för denna gången...o jag hoppas innerligt att Du har det gott..KRAM! Foto: Tänk, snart är sommaren här...

Kommentera här: